پنگوئن خانم :)

اینجا یک دفتر خاطرات آنلاین است با خواندن آن وقت خود را هدر ندهید :)

با تشکر

بایگانی

اومدم بنویسم که دیدم یه ستاره اون بالا هست! دیدم عه شاهین هم پست نوشته!

رفتم پستشو خوندم در حالی که لبخند میزدم داشتم فک میکردم چقد بزرگ شدیم پسر!

انگار همین دیروز بود که داشت باهام دو ساعت حرف میزد که یه بار دیگه تافل بدم و خودمو جمع کنم...

الان..من اینجام! فاصله‌ی چند ساعتی از یه ستاره ای که گاهی اون بالای مدیریت بلاگ میاد و من میرم میخونمش :))

 

دو سه تا آدم هستن برام که یه وایب شبیه به هم میدن! و خب اولیش شاهینه! دومیش امیررضاس! و سومیش آرش!

اینا اینطورین که هستن ولی نیستن! و خب در هر برخوردم بااشون یه چیزی شبیه یه تلنگرن و یه چیزی تو زندگیمو تکون میدن!

و راستش من فهمیدم که هیچ کدومشونو نمیتونم هر روز ببینم و هر روز داشته باشمون! ولی از اون مدلیان که همیشه هستن! و یه طور عجیبی اعتماد دارم بهشون! میدونی چی میگم؟

 

و خب اره! ما بزرگ شدیم! هممون! دغدغه هامون پله ها عوض شده!

مثلا دیشب با امیررضا راجب این حرف میزدیم که بیشتر شبیه کارمندیم یا دانشجوی دکتری؟

داشتیم فک میکردیم که آیا باید اوت لیر بود یا نه؟

 

یا قرارامون چقد عوض شده :))‌

 

مثلا در اخرین صحبتم با آرش داشت از پیشرفتش در قولی که به خودش برای داشتن یه تغییر کوچیکی که تو زندگیش  صحبت میکرد!

 

یا شاهین که از کاراش و دغدغه های جدیدش میگفت!

 

و من؟

من وقتی به پارسال این موقع ها نگاه میکنم یا گاهی وقتا راجب ۳ ۴ سال پیش حرف میزنیم پشمام میریزه!

چقد امسال چیز میز یاد گرفتم!

باورت میشه دارم به خودم اهمیت میدم؟ یا دارم به خودم حق میدم ناراحت بشم؟ یا اینکه میتونم یه ساعت به حرفای یکی گوش کنم و بگم نه!

باورت میشه؟

باروت میشه روزا یه ساعتایی رو باید برای خودم باشم و الا قاطی میکنم؟

چقد مهاجرت منو عوض کرد!

چقد بهم یاد داد که مصمم باشم! بتونم رو حرفم باشم! بتونم بگم من اینم! با تمام بالا پایینایی که دارم! و بتونم اهمیت ندم به خیلی چیزا!

و شاید این بهترین پیشرفتی بود که کردم!!

 

 

از چیرای جدید اینو بگم که دارم میرم کلاس بوکس :) 

و خب پیانوم اومده گوشه اتاقم و با یه هدفون میشینم تلاشمو میکنم انگشتامو درست روی کیبورد بشونم!

پلن میریزم واسه سفرای زیاد و فهمیدم که این روزا قرار نیست برگرده و سفر و دیدن و گشتن چیزیه که لازمه این روزای زندگیمه! زندگ تفریحی برای روزای پی اچ دی :)

ریسرچ و کلاسا و همه چیزایی که بهم شوق یاد گرفتن میده و منو زنده نگه میداره!

 

به قولی تازه داره اب میره زیر پوستمو :))

 

خوشحالم :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۶
پنگوئن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی